Blog

Manifest Marek Testowanych na Ludziach

Ten tekst jest zapisem 22. odcinka podcastu Marki Testowane na Ludziach. To zbiór luźnych przemyśleń na temat brandingu, popartych moim osobistym doświadczeniem strategicznym i wiedzą zdobytą od mądrzejszych od siebie. O markach, jakie tworzę i w jakie wierzę. Marki Testowane…

Business model canvas w małej firmie.

Jeśli nie popełniłeś błędu w przeciągu ostatniego tygodnia, prawdopodobnie nie pracujesz nad niczym innowacyjnym. Aleksander Osterwalder Z tego artykułu dowiesz się: Co to jest Business Model Canvas? Jak można wykorzystać to narzędzie w Twoim biznesie? W jaki sposób je wypełnić…

5 książek o budowaniu marki dla początkujących.

Często jestem pytana o to, co polecam do przeczytania osobom, które zaczynają przygodę z marketingiem i budowaniem swojej marki. Nie było łatwo, bo książek na rynku polskim i (a może zwłaszcza) na rynku zagranicznym jest mnóstwo i w zasadzie co…

Czy Twoja marka spełnia wszystkie swoje obietnice?

Czym jest obietnica marki? Tworzenie silnych, nośnych marek polega na tym, by poza funkcjonalnymi cechami, jak na przykład bezpieczeństwo czy niezawodność, nasz odbiorca mógł poczuć coś więcej w związku z marką – myśl, ideę, która będzie za nią stała. To…